fortätta eller inte ?

2011-06-30 ♥ 17:57:20 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Hej igen bloggen :D

tänkte bara kolla in här lite och å för engångskull nu när jag inte har så mmycket att göra :)
såg nyss att 76 pers hade kollat min blogg i måndags :o har någon länkat min blogg trots att jag sa att jag inte kommer fortsätta skriva ? :) va kul iallafall :D

så en fråga :

vill ni att jag ska fortsätta blogga eller inte ? :) krraam


som ni nog har märkt..

2011-06-15 ♥ 19:30:48 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

jag har slutat att blogga nu som ni säkert har märkt.. orkar inte med bloggen mer m.m
men kanske börjar senare men inte just nu! ha de bäst sötnosar <3 sköt om er <3


TRULSEFESTIVALEN 2011

2011-06-01 ♥ 14:46:05 | Kategori >> skolan♥ | KOMMENTARER (0)

Kom nyss hem från skolan :)
sjukt chill dag om man säger så ;)
började halv 10 sen spelade mitt band 10 och sen har i mest legat på marken och stekt i solen hela dagen och lyssnat på alla band :) det va riktigt myys, och jag har fått goo shortsrand idag oxå så solen har legat på bra (Y)
BILDERNA KOMMER UPP NÅGON ANNAN DAG NÄR JAG HAR ORKAT LÄGGA DOM PÅ DATORN!

Nu ska jag bara sitta och softa innan jag ska ta något att käka och vid 5 drar jag och hämtar elin och så drar vi hem  till henne och sen åker och träffar lite folk ;) det blir najjs iallafall!

PUUUSSS OCH KRAM SKUMBANAN!




ENDAST 6 ST SKOLDAGAR KVAR INNAN SKOLAVSLUTNINGEN :D SEN GÅR VI UT 9.AN OCH TAGGAR EN GRYM SOMMAR SOM VI ALDRIG KOMMER ATT GLÖMMA!



RSS 2.0