Jag vill inte förlora dej älskling!<3

2011-02-17 ♥ 21:00:03 | Kategori >> love and other drugs♥ | KOMMENTARER (0)

Efter samtalet jag nyss fick mår jag dåligt, riktigt dåligt.
När jag satt här i min säng och lyssande på vad du hade
att säga så fick jag en klump i magen,
desto mer du berättade desto sämre började jag må.
Jag fick knappt fram ett ord och tårarna började
rinna ner längs med min kind.
Du är den jag älskar, du är den som får mej att må bra.
Så att veta att du är skadad, att du är ledsen och har ont,
att du inte mår bra.
det får mej att må så dåligt.
Jag kommer inte kunna sova i natt tills du ringt och försäkrat mej
att du mår bra.
Fast jag vet att du inte gör det.
De finns hemska människor i världen, du valde rätt väg att gå.
För jag vill inte förlora dej hjärtat.
Du är mitt liv.
Skulle du gjort något så kanske de hade slutat annorlunda,
och jag kanske aldrig skulle fått ett samtal av dej ,
utan av någon annan..
du är mitt liv, utan dej vid min sida vill jag inte leva.
JAG ÄLSKAR DEJ NU DÅ OCH FÖRALLTID ÄLSKLING!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0