you are my smile babe

2011-07-10 ♥ 16:58:00 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

nej nu tänker jag inte som alla andra bloggar och som jag själv gjorde innan , att börja varje inlägg med en predikan om att man är ledsen att man inte har bloggat och andledningen till de! , hur kul är det att läsa om det i varje inlägg egentligen ? den bloggen skulle jag nog inte följa iaf.. nu vet ni iaf hur jag tänker och hur jag inte kommer att göra i fortsättningen :D

Idag är det sööndag.. en seg sådan.
är trött sedan gårdagen då vi va ute på hönö och festade :) de va meningen att vi skulle va på lappo , alltså ute men nej , regnet drog in över oss efter 5 minn ungefär , så alla sprang hem till P som va snäll och lät oss vara där imed att hans föreldrar inte va hemma :) gulllit av han! så tack till dej vännen <3
ikv ska jag noog åka ner till havet och träffa alice, alex,lucas, elin, hampus :D kommer säkert fler ner också men inte vad jag vet just nu ;)

hoppas alla har haft en ofartbart rolig helj som jag haft <3




SATT OCH GJORDE EN SPOTIFY LISTA MED LITE GOA LÅTAR ;)
ska fortsätta med den men inte nu för ska käka sen dra mig
ner och träffa mina goa vänner!
LITE BÄTTRE ÄN ALLT DE ANDRA - Emmas lista

älskar livet , älskar sommaren , alla är perfekt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0