assuuumme!

2011-04-20 ♥ 11:16:22 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (1)

tjabbatjena mittbena :D:D
kom nyss hem från trafikverket nu, och gissa vad ? ;)
JAG KLARADE MITT MOPPE PROV!
oohh yeeaaah, så nu kommer jag bo på den jävla moppen <3<3<3<3
haha nejdå men sjukt skönt att det är avklarat nu iallafall.

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt, tänkte dra hem till elin men kom nyss på att hon jobbar ídag -.-
så drar iallafall upp till fanny lite senare och lämnar tbx hennes solglasögon och så får vi se om jag stannar där eller inte.

Ska iallafall börja packa till tyskland idag, så resväskan är inne i mitt rum så det är asuumme..
Nu kom jag på att jag är hungrig oxå... gud va livet är jobbigt.. aja får väl äta lite då kanske ? ;)<3
seee yaaahh!




Kommentarer
Postat av: Linda :)

hur redigerar du sånna bilder ? :o

är inte det jätte svårt ?

skulle du kunna lägga upp steg för steg hur man redigerar sånna ?

tack i förhand:)

2011-04-20 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0