I can´t stop to think about you!

2011-04-17 ♥ 20:27:06 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Kanon bra helg har det varit iallafall med mina favoo tjejer :D <3
Fredag : Alingsås som ni vet ;)
sen i lördags var jag ju i stan med Fanny, Kajsa, Elin och såg Scream 4!
så sjukt bra va den iallafall. Sen gick vi genom heden till centralen och sen tog vi bussen hem.. och då träffade vi mina gammla kompisar abbe och edwin, alltid trevligt att träffa gammalt folk ;) så gooa dom är asså när dom försökte få elin på bra humör efter allt som hände igår. GULLIGT!
Sen åkte jag och elin iaf hem till mig och myste och kkollade film och snackade om allt mellan himmel och jord.
Sen idag har vi bara vart hemma hos mig och chillat gärnet.
GRYMT BRA BÖRJAN PÅ LOVET !! LOOOOOOVVE



elin<3

Elin äter popcorn från golvet.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0