I need you biiatch!

2011-04-02 ♥ 00:07:26 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Idag är det både fredag och 1 april :D:D alltså dubbelt så roliigt ;)
Blev inte lurad av någon idag såvitt jag vet.*STOLT* haha
Ismet ( min matte/no lärare ) tyckte förodligen att denna dagen a rolig idag.. för så fort vi sa något så sa han bara. du ljuger för att de är 1 april osvosv..
Efter skolan stack iaf jag och fanny till stan och jag köpte bikini överdel,hårpray och påskpresent till elin ;Dhihi
göllig jag är va (A)<3
Nu ska jag tjocka mej med lite cola och godis som mammii kööpte till mej och se en film hade jag tänkt.. ha det bäst ! och hoppas ni haft en bra start på den nya månaden ;)<3

<------- VILL HA! o.O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0