missar starten ?!

2011-04-19 ♥ 12:34:01 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)


På lördag alltså 23/4-2011 så öppnar liseberg igen. och Atmos Fear har premiär..
OCH JAG ÄR INTE I SVERIGE DÅ :o
vad är det för stil :( jag är alltid på liseberg det är som mitt 4.de hem eller något ( efter som t-hallen är andra hemmet och hos elin 3.de så måste liseberg va 4.de ;D )

iallafaalll... jag missar första dagen liseberg har öppet i år .. aldrig hänt innan.. förra året va jag där 27 ggr. och året innan det 33 ggr.. och i år missar jag premiäen </3
Aja.. ska ju ha guld pass i år igen så drar dit när jag kommer hem någon dag ist..

För er som inte vet vad guldpass är så är det ett kort som man kan köpa som är registerat på sig själv och då får man gå in gratis och man får gratis åkband för en sommar säsong och en vinter säsong. och det kostar ca. 1300 iår tror jag. men det är det värt!!
går man mer är 4 ggr så tjärnar man lätt på det!

SÅ SKA NI TILL LISEBERG I SOMMAR. RÄKNA MED ATT SE MEJ DÄÄR ;D
och om ni vill träffas är det bara att skriva på msn, fb eller ett mail så fixar vi de ;) höhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0