packning på G.

2011-04-21 ♥ 21:40:02 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

tjabba tjena snyggingar ;)

Har tyvär inte bloggat någonting idag för har haft fullt upp hela dagen,
När jag vaknade fixade jag mej och sedan tog jag moppen och hämtade elin hos julia sen åkte vi hem till mig och fixade oss lite mer innan vi drog in till stan och sedan fröölunda. sedan drog vi hem hit och jag packade lite och sedan käkade vi och drog direkt hem till elin och lämnade av henne och jag fortsatte till maxi och mötte upp pärlan och alice och vi handlade massa tjockt till resan imon ;)
sen drog jag direkt hem och här sitter jag nu...
OCH GISSA VAD JAG SKA GÖRA NU ? :D
 RÄÄTTT , paaacckka -.-
seegt men det måste göras.. + är taggat till 1000 tills imon ;)
ska blii najjs att åka iväg asså!

uppdaterar sen igen! puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0