PANIIIK !

2011-04-20 ♥ 21:54:04 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Tjjaaoo, kom hem från den sista träningen med mitt lag på ett helt år </3
För efter tyskland resan så blir alla 94or Dam juniorer medans vi 95.or fortfarande är a.flickor och ska spela med 96orna i ett år framöver innan vi kommer upp till 94orna igen.. Men vi ska fortfarande till kroatsien den 17 juni med dom iaf och det lär bli en resa jag sent ska glömma :D

Iaf.. nu har jag lite smått panik, jag vet verkligen inte vad jag ska packa ner till tyskland och hur jag ska hinna..
ikv orkar jag inte mer utan ska mer ta det lugnt med tv och lite cola eller något ;)
och imon drar först jag och elin till frölunda och hämtar min påskpresent hos mormor :DD
och sen vidare in till stan och shoppar lite;)
Sen på eftermiddagen ska jag ta moppen bort till maxi och möta upp Alice och pärlan för vi ska köpa massa tjockt som vi ska ha på bussrn på fredga ::D ser ni något tid att packa så säg gärna till för det gör inte jag :(
så får la packa natten mellan torsdag och fredag ivärsta fall:/<3
men de löser sejj nog till slut tror jag ;D


bild från helsingborg 2010 med tjejerna <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0