Rubrik

2011-04-28 ♥ 13:46:16 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

tjoo , kom nyss hem från skolan slutade 12 idag rätt soft :)
Sov hos elin i natt oxå för hon mådde dåliigt pgd saker som hänt och ad gör man inte för sin vän då när den inte vill sova ensam ?

Nu ska jag iaf plugga teknik, ska göra ett specialarbete om en telefon för att höja mitt betyg :D VÄRT
Och dunka volym på högst volym ;)

hahah just de , min mamma har börjat plugga igen i 6 månader typ eller vet inte rikigt men ändå, och nu klagar hon hela tiden hur jobbigt det är att sitta på en hård stol hela dagen och plugga och att man inte kan koncentrear sig så längre utan tröttnar, och idag när hon pluggar hemma så klagar hon ännu mer och tog nyss ut en fotölj till bordet där hon sitter och pluggar -.-
och hon brukar klaga på att jag klagar på skolan. HAh, rätt åt henne att hon får känna på skolan jag håller på med varje dag i snart 10 år :D <3


Bild: Tagen första dagen i tyskland på nnågra av tjejerna <3
från höger: karro, alice, ina,sandra,lina,sofia,sofia,felicia,hedda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0