shoppa är najjs

2011-04-30 ♥ 14:00:13 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Tjixen , kom nyss hem efter en awesuuume start på helgen!
Va i stan och käkade middag och va på bio med några kompisar hela dagen igår och sen åkte jag hem till elin och sov där och sen kom morsan och hämtade mig i morse och vi åkte och shoppade lite :)
fick köpt :
Militär färgad jacka,
2 par skor,
shorts,
plattång,
värmeskydds spray !

Så är nööööjd med mina köp måste jag säga!<3

ïdag är det valborg och jag ska med och käka middags hos några och sen drar jag väl ut och träffar några kompisar skulle jag väl tro :D <3

Hoppas ni får en brraaaa vallborg snyggingar!<3

dagens outfit fast utan happylegs under <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0