Tillbax ;D

2011-04-12 ♥ 20:20:10 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Så nu är jag tillbacka på bloggen igen , och ska börja uppdatera regelbundet.
Andledning till pausen va att det har hänt så mycket i mitt liv just nu att jag inte hade någon koll på någonting, och orkade inte ha bloggen att tänka på också.
I ett halvår nu har det varit den jobbigaste delen av mitt liv. och de roliga är att de är exakt på dagen ett halvår.
11/11-2010 till 11/4-2011. men nu är allt bra och det ska förhoppningsvs fortsätta så oxå. Nu vet jag vad jag vill ha i mitt liv och inte ha. lärt känna mig själv lite bättre.
Och alla frågor runt mej och G som har kommit in så handlar de flesta om att de inte fattar .. att vi blir tsm , görslut, blir tsm , görslut osvosv.. JA, det har varit jobbigt med han och det är därför detta halvåret har vartit som de vart. men nu är vi INTE tsm längre och jag har släpt ut han ur mitt liv. ska bygga upp ett nytt utan han vid min sida , och hitta en bättre kille som passar mig bättre.
Men G va en helt underbar kille och önskar han all lycka i framtiden och hoppas han hittar en tjej som passar han och gör han lycklig , för jag kunde tyvär inte vara den tjejen för honom kände jag. det va lite för mycket krav och jag kunde inte vara mig själv och då är det inte rätt..

Men nu är jag tillbacka igen :D puusssss<3


lite gullig bild ;) sen jag va med elin i kungsbacka i heljen<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0