Tyskland 2011!

2011-04-19 ♥ 21:47:21 | Kategori >> handball, it´s real love | KOMMENTARER (0)

Hej, jag har fått lite mail och det verkar som om att vissa av er iallafall är lite nyfikna på vad jag ska göra i tyskland osv, eftersom att jag skrev det om att jag har kollat vad det är för väder där ;)
Tänkte vänta med till torsdag att berätta men kan göra det nu istället eftersom att ni undrar.

Okej, På fredag morgon så ska jag med bussen 06.30 ner till berlin i tyskland med mitt handbollslag ( torslanda a-flickor) , Hisingen a-flickor och torslandas herr juniorer.
Sen ska vi va där hela helgen och spelar cup, discon och shopping och har allmänt kul helt enkelt och vi är tillbaka i göteborg på måndag förmiddag.
Så nu håller jag på att packa för vet inte alls vad jag ska ha med mig..

och pgd. tyskland resan så kommer jag inte kunna blogga på hela helgen men uppdaterar ju såfort jag kommer hem och innan jag åker också
!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0