HOOPPPPAAS! <3

2011-04-14 ♥ 21:09:39 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

hejj allihopa.
Förlåt för att jag inte bloggade igår men hann verkligen inte bloggaa..
tänkte göra ett snabbt videoinlägg men deet skret sig när datan dampade :/<3
aja.. sprang iallafall 5 km på idrotten på 21 min.. 1 minut sämre än i våras </3 daammn..
men va fett yr och sprang in i ett träd för det ! (Y) låter rätt smidigt jag vet.
Men nu har jag precis varit och spelat träningsmacth på önnereds bredd lag.. ingen kommentar om det för övrigt ;)

Imon drar jag fanny och elin till lindholmen efter skolan för fanny ska klippa sej och jag och elin är med som stöd :D
sen Drar jag och elin visare till alingsås och har en galen kväll ddär och ska kolla ppå våra småsyskon som spelar cup men man vet inte vad som händer innan och efter ;) Höhö
och sen sover jag hos elin så de lär inte bli något bloggande imon :( men ska försöka uppdateraa på lördag iallafall!

Fick just veta att gymnasieintagnigen har kommit ut på indranet :D:D:D så ska leta upp lösenordet och kicka in däär nu ;) hoppashoppashoppas jag kommer in :D:D<3

loovve yoou Elin Marie Eskengren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0