Vilka bloggar följer du ?! o.O

2011-04-03 ♥ 13:28:49 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Förlåt att jag inte har uppdaterat i heljen alls.. men jag har verklligen inte haft någonting att skriva om :/
Men ska bli bättre på att uppdatera det lovar jag!
Fick en fråga av en läsare som frågar vilka bloggar jag följer..  Så jag lägger in ett inlägg sen på vilka bloggar jag följer :D
Ni får gärna säger mer saker ni vill veta, eller bara tips till en bättre blogg (:
deet är ju trotsallt ni som ska läsa den och inte jag ;D
Annars var det inte så mycket mer jag ville säga..
Spelade match i morse mot önnered. och vi spelade faktiskt riktigt bra , trotts att vi förlorade :/
Ajja.. nu ska jag kolla igenom bloggarna jag följer innnan jag lägger upp ett inlägg om dom ;)
pööss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0