barndomsvänner <3

2011-02-08 ♥ 12:51:00 | Kategori >> 30 dagars sak ♥ | KOMMENTARER (0)

Fanny nielsen!

Fanny har jag känt den jag var 3 år ungefär.
hon va dagbarn som mej så vi var med varandra jämnt.
sen i 5 års åldern typ så började vi i kyrkansbarn timmar.
och de följde med att vi började i samma klass när vi skulle börja skolan.
vi gick 6 år tillsammans i skolan med mycket skratt och bråk.
vi va som systrar till varandra. till och med tvillingar med olika utséenden..
sen va de dax att börja 6.an i ny skola, men ny klass..
vi gick i flera månader och vänta på att de nya klasslistorna skulle komma.
varje dag efterskolan så sprang vi hem till min brevlådan och kolla om den låg där.
en dag som låg den där. vi rev upp kyvert och började läsa. vi hade kommit i samma klass.
vi var överlyckkliga och den sommaren va våran.
vi åkte till skolan första dagen tillsammans och de va vi föralltid.
fast nej.. vi har bråkat mycket och nu 4 år senare så är vi inte alls så mycket med varandra.
bara träffas i skolan typ.
Men tänk vi har ändå gått i samma klass i 10 år och känt varandra i typ 13 år..
inte så konstigt att vi har tröttnat på varandra.
men tänk om de blir så att vi börjar på samma gymnasium..
hon ska ju söka som andra val till de om jag ska söka som första..
de kan  ju bli en upplevelse att gå i samma klass i 3 år till.
jaja.. jag älskar dej fanny lena nielsen!
FE<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0