detta ångrar jag!

2011-02-24 ♥ 23:45:22 | Kategori >> 30 dagars sak ♥ | KOMMENTARER (0)

uhm... Jag ångrar rätt stort att jag ibland har tagit killar före mina vänner osv.
Vänner finns alltid kvar men killar kommer och går som dom vill, så man ska
inte offra sina vänner för dom. de har jag lärt mej nu.. men man jag en del
misstag när man e kär o kommer inte på det förren efteråt att man har gjort
fel. ung o dum eller va e de man säger ? ;)

sen ångar jag oxå att jag bertättat en massa saker till vissa i förtroende.
men ångrar det stort nu efter som att jag har fattat vilka jag kan lita på och
inte. men men bara hopppas ppå att de håller de föör sej själva , och så
får jag låta bli att berätta nästa gång..<3


LOVE DREAM PEACE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0