Freeddaagg ;D

2011-02-04 ♥ 20:59:19 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Tänkte att denna fredagen skulle bli den bästa på länge men så blev de inte..
tänken va att jag först skulle åka med Elin hem en stund och sedan hänga med henne till frisören och sen ta spårvagnen till centralen och träffa min grymt saknade mupp.. men nej.. när ja sitter och kollar när elin slingar håret får jag ett sms där de står att han inte kan komma osv.
Blev ledsen efter som att jag saknar han så sjukt mycket.. inte träffats på snart 3 månader :/
ajjaa.. livet går väl vidare endå och vii får träffas snart ist!
så denna kvällen blir att sitta vid datan och kolla lite efter kläder och dricka cola ;D
Puussss§




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0