gymnasiet, ciiaaoo

2011-02-22 ♥ 20:47:43 | Kategori >> skolan♥ | KOMMENTARER (0)

Idag var jag på de sista gymnasiet jag ville kolla på..
det va ungefär som jag hade tänkt mej,
alltså inte så bra.
Hade hört ganska mycket rykten innan,
därför gick jag dit för att finna en egen uppfattning lixom.
Men rykterna stämmde och det är ingen skola som
jag gärna skulle vilja gå på.
men det får bli mitt 4 val bara ifall att jag inte
skulle komma in på något annat.
hellre det än att inte gå på något alls lixom.

valen blev :
1. mimershus-barnochfritid
2. krockslätt-barnochfritid
3. munkebäck-samhällmedia
4. burgården-barnochfritid
5. hulebäck-barnochfritid


Är rätt nöjd med mina val men lite nervös att inte jag skulle komma in på mimers för det
är där jag verkligen vill gå. egentligen vill jag lixom hellre gå munkebäck än krockslätt men
eftersom att jag vill gå barn och fritid så får krockslätt ligga före.
Skolorna för barn och fritid valde jag lite efter avstånd från mej osv.
hade ju lätt lagt burgården sist men eftersom att huebäck ligger så långt härifrån
orkar jag inte resa dit varje dag i 3 år , de kan bli rätt jobbigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0