lovvee.♥

2011-02-14 ♥ 20:19:29 | Kategori >> love and other drugs♥ | KOMMENTARER (0)

tjingelinngg ;D

har inte uppdaterat så mkt i heljen vilket beror på att i lördags så va ja
först hos ellen och sen åkte jag hem till elin och åt middag däär och
så snackade massa eftersom att hon åkte t thailand natten mellan lördag och söndag...
inte kul får ju inte se henne på 2 hela veckorr nu :O
mmen som tur är så har jag min älskade pojke att vara hos.
så jag va hos han hela dagen i söndags och hade myyss.
sen idag är de ju alla hjärtans dag och jag ville ju t honom men nej då går han i skolan,
och då tänkte jag åka dit på eftermiddagen men upptäckte då att ag nästan shoppat upp
alla mina pengar :(
men ska försöka åka dit på fredag eller lördag iaf.. saknar honom sjukt myckket redan!
Älskar dej min älskling.♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0