Om det här vore min sista dag..

2011-02-26 ♥ 17:49:32 | Kategori >> 30 dagars sak ♥ | KOMMENTARER (0)

Då skulle jag ta tåget tidigt på morgonen till min prins och lägga mer brevid han i sängen och berätta för han hur sjukt mycket han betyder för mej , och att jag älskar han mer än något annat. Och att jag skulle dö för han.
sen skulle vi tillsammans åka hem till göteborg och träffa alla mina vänner och säga hejdå och berätta hur mycket de betyder för mejj. och bara ha sjukt roligt med de jag älskar och lever för en sista gång.
och en umgås med min pojk om minn famiilj en sisa stund!

uhhm... nu blir jag nästan tårögd för att jag sakanr de så mycket :'( <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0