så här ser en bra helg ut för mig♥

2011-02-05 ♥ 11:01:14 | Kategori >> 30 dagars sak ♥ | KOMMENTARER (0)

En bra helg är när allt vverkligen blir som jag vill och att jag är glad... de kvittar egentligen vad jag gör för någonting.. denna heljen skulle blivit perfekt men ett snett steg så är allt förstört men ska beskriva hur en rikitgt bra och rolig helj ser ut för mej!

fredag : åka in till stan och shoppa, bio , flumma omkring eller träffa någon rikitgt saknad person.
lördag : stan , träffa kompisar och flumma runt. myys kväll med roliga människor.
söndag : vakna upp hos någon rolig ha rooligt hela dagen och sen spela match på eftermiddagen och sen på kvällen ta de lugnt och fixa till skolan dagen efter.

det skulle kunna va en tråkig hellj jag beskrev men ändå den roligaste.. de beror på helt hur man gör den. Men jag skulle ta vara på den och göra deta till de bästa. men helj ser ungefär utså här nu .. så tjineling nu drar jag till stan :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0