Slutet på de goda!

2011-02-20 ♥ 21:19:40 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

hallå , hoppas att eran helj har varit lika bra som min (:
i fredags åkte jag ju till varberg och träffade älsklingen och på bussen från stationen till där han bor så träffade jag en kompis.. eller aa en jag typ har snackat me på msn och sånt ett tag så de va kul :D
sen myste ja hos älsk hela kvällen innan jag tog tåget hem på kvällen.
Lördagen fick börja med en låång sov morgon och en slapp förmiddag med datorn, senarre på eftermiddagen träffade jag ellen och vi åkte runt lite överallt och flummade (A) sjukt kul hade vi iallafall.
De slutade med att vi åkte hem till mej och hon sov här.
vi satte klockan på halv 7..helt sjukt att jag frivillit går upp då sista söndagen innan skolan börjar :O
men va gör hon inte för att få träffa älsklingen<3
Så jag och ellen drog oss in till centralen vid 9 och jag satte mej på tåget.

LOVET ÄR NU SLUT OCH DET ÄR SORLIGT !

men jag kan helt klart säga att de va mitt bästa lov.
då räknar jag inte med sommarlovet eftersom att de är så långt..
men annars helt klart.
hade ju grymt kul hela tiden,
träffade älsklingen massa, vi blev tsm 11/2-2011,
va med kompisar
och bara tog de lugnt lixom.
LOVE IT!

puss på er mina snyggiscchar till läsare <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0