soovmorgon Y

2011-02-24 ♥ 22:44:24 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Är sjukt glad just nu för jaag har SOVMORGON imon *happyface*
börjar 10.15 istället för 8.30.;D så fåår sovva lite  imon och de behövs kan ja säga !

sen har jag oxå sjukt ont i mitt ben.. råkade typ sträcka mej när jag gick ut ur bilen ;$
sjukt smidig känner jag mej asså.. så aa, inte kul iaf, men de går nog över eftersom att de är fredag ion och det är sjukans najjs på de!

nää nu ska jag sova , för det är ju inte så stor mening att va uppe hela natten bara för att jag har sovmorgon , då är jag ju lika trött ändå och då kunde jag lika väl gått t skolan kl. 8. sannt ? :D
rätt smart är jag ändå!

btw. min elineskengren kommer hem imon :D:D:D
och därför är jag sjukt glad nu , saknar henne
såå feettaannss mycke nu va ?!
så de får bli en kväll med myyss med henne till heljen
tror jag , för på dessa 2 veckorna har de hänt
riktigt mycket som vi måste prata om!
pussss§

gör ett snabbt 30dagars inlägg oxå bara för att de va länge den ;) Y




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0