8/1-2011

2011-01-08 ♥ 12:34:09 | Kategori >> livet♥ | KOMMENTARER (0)

Tjjoohooo alla snyggingar :D

nu har jag precis vaknat och ligger i sängen och funderar på att gå upp och äta lite snart kanske..;p
idag tror jag därimot inte att de händer så mycket faktiskt.. ska antagligen åka och kolla när min syrra ska spela b-semi i taikblixten vid 4 tiden.. men får se om jag orkar eftersom att jag va i hallen hela dagen igår oh gjorde massa stuffs ;D

btww. om man söker på randomxxl.blogg.se så finns de en likadan blogg. men nej jah har inte härmat den utan de är oxå min bara att de funkar inte att logga in på den för någonting blev fel. Så nu vet ni detta oxå alla in som mailade och trodde ja va väärsstaa wanna be ;p
puss på er så länge.. kanske kommer ett inlägg i eftermiddag oxå :D <3


Bild från när syster spelar ( nr 38)
när syster spelar (nr38)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0