de är inte som ni alla tror.. ni tror de jag hoppas blir verklighet!

2011-07-15 ♥ 17:54:38 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

har precis käkat middag och sitter och degar vid datorn och ha precis laddat upp bilderna på fb från grebbestad så kika in där om ni vill se dom ;) <3

får se va kvällen har att bjuda på imed att jag inte orkar dra till festen så blir de nog en go hemma kväll :) <3

även fått ett mail av en läsare angående inlägget om när min älskling fyllde 18!
och hon frågade varför jag inte berättat att jag hade kille i skåne och hur jag orkar med ett långdistans förhållande och hur det fungerar för oss!
Och de ska jag förklara i ett inlägg senare, imed att det är ganska komplicerat , och de är inte alls som ni verkar tro :/ <3



grebbestad 2011 med beestiiizz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0