nybööööle !

2011-07-24 ♥ 19:59:11 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Nu har jag äntligen kommit fram till mitt kära nyböle.. eller aa vi kom vid tre eller något ;)
jag och syrran tänkte ta moppen ner och bada en stund men när vi kommit halv vägs får vi bensinstopp och får ringa min far så han fick komma med bensin, men moppen startade inte igen så dom åkte hem och min vandring med moppen fick börja "/ men efter ett tag kommer pappa med en släpkärra bakom bilen så vi körde upp moppen på den och åkte hem :) laddade batteriet så startade den -.- så vi åkte åter ner och badade och det va riktigt skönt i vattnet , trots att jag inte gillar sjöar :(

nu sitter jag och syster vid bordet med varsin data och onepiece på oss :) hhihi riktigt mysigt !!
och en ca. 1 timma så kommer min saknade sofia kronström hit :D assuuummee!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0