svar på hur de egentligen är..

2011-07-15 ♥ 18:24:00 | Kategori >> love and other drugs♥ | KOMMENTARER (0)

ni får hela historian från början... komplicerat men hoppas ni förstår till viss del hur jag känner och hur det är!

En kväll i september förra året har jag väldigt tråkigt och kollade runt på facebook och andra sidor.. Hittade även min gamla bilddagbok som jag loggade in på och kollade gammla vänners bilder..
jag hade ingenting och göra och kom på tanken att lägga upp en bild i fokus som de då kallades.. tvekade lite men gjorde det till slut och la en text under där de stod hallå snyggingar eller något liknande.
efter bara några minuter efter min bild hade kommit upp i fokus så hade jag fått massor av kommerntarer av killar som tyckte jag såg bra ut från alla olika städer och åldrar...
några frågade efter min msn i pm och jag började snacka med dom lite som tidsfördriv, en av killarna hette fredrik och sa att han var 17 år och bodde i skåne. Jag bestämmde mig för att inte tro för mycket på vad dom sa imed att de faktiskt var på internet och främmande killar.

Alla killarna fortsatte skriva dagarna efter osv. men jag mest klickade bort dom för kännde inte att jag hade något intresse av att prata med dom, men den dära fredrik verkade intressant och jag fortsatte prata med honom mer och mer både på msn och facebook.. några veckor gick och han frågade efter mitt nummer. Jag tvekade först med bestämmde mig sedan för att ge det till honom, han kändes så äkta på något sett.
Vi började smsa med varandra och till en början bara lite då och då men de övergick snabbt till att vi smsade dagligen.
yttligare lite senare började vi prata i telefon och de gjorde vi mer och mer och tillslut satt vi och snackade i flera timmar per dag.
Vi bestämmde senare att han skulle ta tåget till göteborg på jullovet men av olika skäl blev de inte så :/

våran vänskap utvecklades och vi började prata mer gulligull med varandra och jag kännde att jag började få känslor för honom, även om vi inte träffats men på något sett fick jag de ändå.. jag berättade det för honom och han sa att han haft känslor för mig ett tag.

vi började sedann kalla varandra för älskling m.m..

vi slutade prata ett tag i februari då jag skaffade kille men så fort vi gjort slut hörde fredrik av sig igen och sa att han inte ringt/smsat för att han ville inte förstöra något mellan mej och min kille för han märkte via fb att jag va lycklig med han!

vi gifte oss på fb strax efter det och är fortfarande gifta.. och han berättade för kansk2 månader sen att han verkligen älskade mig , jag vågade inte säga det tillbax imed att det är en ganska stor sak. men jag tänkte efter och kände att inerst inne så älskar jag han faktiskt!!

Vi har inte träffats än pågrund av att det har hänt massa saker i både hans och mitt liv som gjort att vi inte kunnat träffas vilket är synd!
Men vad som än händer kommer jag alltid att älska min Fredrik persson!



ni får tycka jag är konstig för detta men det är så de ligger till och de bör ni veta!
visste inte hur jag skulle förklara men gjorde så gott jag kunde! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0