trött på tjocktröja när de är varmt... löös aldrig på en fest igen

2011-07-12 ♥ 13:35:46 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

waaaahh... varför ska jag alltid vakna runt ett och fortfarande vara jätte trött ?!
aja.. de hör väl till sommarlovet ? :D

jag och elin åkte iaf ner till hällsvik igår och va med några mysiga vänner, riktigt kul hade vi iaf men drog hem vid halv 1 typ så de va rätt chill kväll :D

idag vet jag inte alls vad jag ska göra :( men blir väl att dra på mej ett par shorts och min hummeltröja och dra in till stan och träffa mina saknade flickor sofia och ina , men som sagt de får vi se hur de blir med den saken ;) <3

nu ska jag ta mig en dusch och måla mina naglar och fixa mej lite för att bli lite sommarfin trots med min höga hummeltröja på trots massa varma grade ute ;) haha puss på er gullungar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0