it´s my life

2011-07-10 ♥ 17:33:40 | Kategori >> handball, it´s real love | KOMMENTARER (0)

De va verkligen mitt liv, mitt allt, min glädje, min vilja , verkligen allt jag levde för egentligen.
Är jag inte på träningarna , spelar inte matcherna , inte åker med på cuper och träningsläger.. då är jag inte lika glad, mår inte lika bra eller någonting.
det finns någonting i handbollen som gör världens till en plats man vill leva på ievigheter.. Handbollen har verkligen varit allt, de som hjälpt mig genom alla svåra stunder med skolan , och mina problem med mitt ex. osv..
att kunna gå till träningarna och sen glömma allt annat och bara fokusera på tränningen , de är en känsla alla borde få uppleva!!
under ett år nu har varit den bästa tiden i min handbolls karriär med dom mest underbara människorna!
men nu efter kroatisen ska vi inte få spela med dom mer.. dom blir ju juniorer och jag.. är ju bara 95.a så måste va kvar som a-flicka och träna med 96.orna ett år ! men jag ska kämpa mig genom denna tiden även om jag inte alls kommer trivas med laget , bara för att jag vet att om ett år så får jag gå upp till juniorerna och då är jag tillbax till mitt älskade lag!

alla resor vi vart i år kommer vara oförglömliga resor!
parillecup
helsingborg, beach handboll
Norge
malmö-sm
lidköping-sm
bollnäs-sm
tyskland
kroatien
och massoor med fler saker som jag alltid kommer att minnas!

resorna jag ska göra i år med handbollen vill jag göra med er.. inte med 96.orna..
sm- vet inte vart
danmark
karlstad
prag
göteborgscupen
kortedala
danskar hit
och massa mer saker så klart..

aja.. jag ska kämpa ett år till bara för att jag ska blir lyckligare än någonsin om ett år!

KROATIEN 2011









TYSKLAND 2011









HELSINBORG- BEACH HANDBALL!




jag kommer alltid att älska er a-flickor 2010-2011♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0