2011-03-24 ♥ 20:53:31 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

tingeliing ;D
kom nyss hem från matchen med en skadad handled (N)
det gör grymt ont så kan knappt skriva på tagenterna med den handen just nu :(
vet inte riktigt vad som hänt , men de måste iaf bli bättre till söndag då jag måste kunna röra den när jag gasar med moppen :)
Allt händer mej jippiii !
haha
Har iallafall tänkt en hel del de senaste dagarna och har bestämt mej för att släppa G nu.
Visst jag älskar han fof men nej, de är inte värt mina tårar och all energi jag har lagt på honom.
Så som sagt , så han kommer INTE hit imon som plannerat. får se om jag träffar pöjken någon annan dag så att han kan få tbx sina grejer :) hihi<3
Nu ska jag sätta mej och svara på lite läsar frågor ;)
sspännande ska de bli att få veta vad ni frågat osv.
puusss och kram skumbanan ;D! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0