asuume dag ;D

2011-03-29 ♥ 21:51:18 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

tjingeling päron ... tjing ? HAHA
idag har varit en assuume dag , förutom de i morse då..
efter skolan drog jag , ida och frida in till stan och gick runt och kollade och fikade och hade allänt super kul(:
och påväg till arkaden så såg vi mitt ex. inte G utan en jag va tsm med i november månad. och jag verkligen hatar han och han hatar mig över allt aannat.. nej vi hade inte så seriöst förhållande, och han är mitt största misstag ever. det va iallafall kul när vi kom och skrattade grymt mycket när vi ggick förbi han och hans kompisar xd
sen på bussen hem började ida blöda näsblod så vi fick hoppa av bussen och gå till lidl och  köpa papper xd
så fuking kul hade vi där och sen stod vi och randoma oss mendans vi väntade på bussen.
idas komentar : FAN!! Vi missade bussen. den gick för en kvart sen..
jag och frida : HAHAHA
det roliga med det va då att våra bussar går en gång i kvarten såå vi va perfek tid till nästa buss (:
Aja. sen stack vi hem till johan och sen hem (:
pöösss och kärlek på dagen!

btw. MIN SKÅNING KOMMER HIT OM 2 VECKOR TYP :D:D:D
han jag är gift med på fb om ni har sätt ;) hihi assuummee<3


när vi fikade idag<3 IDA OCH FRIDA ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0