besviken cheey

2011-03-20 ♥ 16:39:11 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Kom nyss ut ur duschen och tänkte berätta att jag är lite smått sur just nu.
Hade ju moppekurs imorse och trodde att de va uppkörning som jag skrev i förra inlägget.
Men nej, vi körde inte alls långt och jag tänkte detta va ju inte så mycket eftersom att det var grymt lätt.
Men när vi kommer tillbaka så säger han att det inte var upkörning utan att vi ska köra längre och mer nästa söndag -.-
Lite surt som sagt.. aja får klara det dirket och pugga gärnet på teorin denna veckan så hinner jag skriva teori provet nästa vecka ändå :D

Sen spelade jag match mot nördinge. SUPER DÅLIGT spelade vi verkligen. det va verkligen pinsamt.
Första gången i världshistorien vi förorar mot dom tror jag. gaaaah..
ingen bra dag dehär iallafall.

Ska fixa bilduppgiften som ska vara inne imon , annars händer nog inte mycket mer.
btw. frågafrågafrågafrågafråga meeeerr! så kommer snart svaren upp på bloggen :D:D
kyyss


lite miffad bild ;$ men bjuder på den bara för att ni vill ha mer bilder ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0