chill kväll ;D

2011-03-12 ♥ 23:12:35 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (1)

Kom nyss hem efter en underbart roligt kväll med tjejerna!
Bowling sen mat och melodifestivalen.
Eric saade vann ju och det va sjukt bra (: HAN ÄR SNYGG!!

Tappade dock min kamera i golvet så nu funkar inte den mer typ,
Och de gjorde jag så klart när jag skulle ta de första kortet-.-
vilkeet betyder att jag bara har ca.3 kort som är tagna med mobilkameran,
och det är dålig kvalité på den.
Men ska kolla om någon annan har några bilder oh isf lägger jag upp dom ngon dag (:

Nu ska jag sova för har moppe kurs tidigt imon (Y)
segt att gå upp så tidigt menmen.. bara jag får mitt kort snart ;)
puuussss§


fanny, kajsa

frida,kajsa,fanny,jag<3

aili,ida,fanny,kajsa,frida <3

frida, ina kollar melodifestivalen Y




Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin & bra blogg!=)

2011-03-13 @ 20:37:47
URL: http://hallonsmakargott.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0