Den du trodde du kände..

2011-03-06 ♥ 14:18:48 | Kategori >> Ma´s texter och dikter | KOMMENTARER (0)

Jag har känt dej i snart ett halv år,
Jag va kär, men du sårade.
Jag förlät dej och vi snackade mycket.
Vi blev kära på nytt.
Vi blev ett par.
Jag trodde jag kände dej,
För jag älskar dej verkligen.
Men helt plötsligt händer något då man tvekar på om man verkligen känner personen.
Jag kom in till stan för att träffa dej ,
Jag möts upp av en dryg och kall kille, som är med sina kompisar.
Jag får inte ens en kram.
Så fort vi åkt ifrån dina kompisar blir du som du brukar.
Fast ändå lite annurlunda.
Nu yrar 1000 tankar runt i mitt huvud.
Jag är förvirrad.
Jag vet inte hur jag ska göra.
Vi har snart varit tsm i 1 månad.
Men om jag inte vet vem du är,
Hur ska jag då kunna fortsätta ?!
Jag älskar dej verkligen.
Men hur ska jag göra?
Du är mitt allt, de är du som gör mig lycklig.
Men vafan bli den person jag känner, den personen som jag älskar och kan göra allt för!
Låt inte någon annan påverka hur du ska bete dej imot andra.
Den killen du va med , vad va hans problem..
Du är inte som han!
Du är en mycket bättre person älskling!
Stå upp för den du är och va inte som en idiot.
Då tänker jag lämna dej här och nu.
För jag orkar inte ta imot all smärta som du gav mig igår.
Mitt hjärta blev krossat.
Jag ville bara åka ifrån dig.
Jag ville inte se dej då där.
Älskling snälla, för min skull!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0