Det bara är så!

2011-03-19 ♥ 19:47:30 | Kategori >> Ma´s texter och dikter | KOMMENTARER (0)

Dagens låt- det är bara så!♥





Jag saknar dej ofartbar mycket.
Mitt hjärta tillhör dig och ingen annan.
Trodde inte det skulle känns så här.
Det va bra i början och jag trodde jag skulle klara det.
Nu en vecka senare är jag helt förkrossad.
Jag mår dåligt.
Jag saknar dig så grymt mycket, att det gör ont i mitt hjärta.
Kramar om din nalle och håller halsbandet i handen,
Lyssnar all musik i ditt headset och ligger och kollar på att bilder på oss 2.
Gör allt för att komma närmare dig.
Inte en minut att går utan att jag tänker på dig.
Du är i mitt minne 24/7.
Jag är verkligen grymt kär i dig.
Ångrar allt dåligt jag gjorde.
Skulle kunna göra allt för att få tillbaka dig just nu.
Tårarna bara rinner ner för min kind och jag orkar verkligen inte mer.
Vet inte hur jag ska klara ett liv utan dig,
I will love you forever!

DET BARA ÄR SÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0