faaiil -.-

2011-03-29 ♥ 14:57:40 | Kategori >> skolan♥ | KOMMENTARER (0)

Hejj, ville bara säga att jag tar bussen hem från skolan idag... Aa ni fattar nog vad jag menar om ni tänker efter lite ;) hihi

nej.. sitter här och har lektion och det är MEGA tråkigt-.-
är inne på facebook bara och väntar tills jag kan få gå hem (: sjuuukt härligt väder ute idag , så det får bli att lägga sig ute i solen och plugga lite kanske ;D hehe
ville bara säga att jag failade på provet egentligen.. D: höhöhöh :'(
Blir prov om 2 veckor igen.
nej nu ska jag åter gå til fejjan igen , ciiaao<3

DIKTER FRÅN LEKTIONEN:

1.
Du finns kvar men ändå inte.
Du kommer aldrig försvinna och bli en skugga.
Du finns inom mig men inte nära mig.
Minnena ler åt mig, de finns alltid kvar.
Vi reser nu i ensamheten men ändå tillsammans.


2.
Om jag bara hade en dag kvar att leva så skulle
jag vilja tillbringa den med dig. Skulle kunna gå
genom eld och vatten bara för att komma till dig.
Varje minut med dig är guldvärd.
När jag gör något trist och tråkigt tänker jag på dig.
Livet går så mycket fortare och lättare då.
Du kommer alltid finnas där för mig.
Älskar dig för evigt

3.

hör du inte, ett rop från ovan.
söker kärlek och tröst för att täcka all smärta i mitt bröst.
tårar droppar snabbt i en långsam natt.
vill bara få dej att älska o förstå att jag behöver mer än tröst för att höra lyckans röst
du säger att allt skall bli bra men jag förblir alltid som en slav.
för du bryr dej väl inte om att det blir en saga utan lyckligt slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0