FÖÖRLÅÅT

2011-03-19 ♥ 12:01:26 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Jag börjar att återligen säga förlåt för att jag inte har uppdaterat senn i onsdags.
Men i torsdags efter skolan så drog jag och elin hem hit och fixade lite innan vi drog hem till henne och chillade lite ínnan vi drog till hennes dans , där jag satt och kollade i en timma typ.
Sen åkte vi hem till kajsa , där jag, elin,sofia sov eftersom att kajsas föreldrar var borta:D
Det blev en gta kväll med mycket skratt och flumm!
Sen I fredags åkte jag hem till elin efter skolan och sov där.
Riktigt mysig kväll hade vi som vanligt.
Idag blir det inte att åka till varberg som jag ville , utan vet faktiskt inte vad jag ska hitta på.
Kanske blir att ut och springa sen om jag orkar de ;$ eller så blir det att träffa sofia och ka allmänt sköjj :D:D
Nej nu ska jag ta en dusch och fixa mej lite , ville bara förklara mej ;)
puusssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0