i neeed yoou!!

2011-03-06 ♥ 21:47:28 | Kategori >> Ma´s texter och dikter | KOMMENTARER (0)

Jag saknar dej mer och mer för varje minut som går.
Varje sekund utan dej gör ont.
Även om jag såg dej igår,
så är saknaden efter dej större än någonsin.
Hur oftare jag träffar dejj,
desto mer saknar jag dej när du inte är intill mig.
Det gick 2 veckor sist utan att jag fick träffa dej min prins.
Jag trodde jag skulle dö.
De sista dagarna kändes det som om min luft höll på att ta slut.
sen när jag fick träffa dej så va det som om att du gav mej luft att andas.
Nu har jag inte träffat dej på exakt 24 timmar.
Jag lämnade av dej 10 i 10 igår kväll.
Jag saknar dej otroligt mycket.
Just nu för 24 timmar sen kysste du mej , och gick långsamt bort från bilen.
Jag saknar dej
Jag älskar dej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0