Jag gjorde det jag var rädd för..

2011-03-09 ♥ 21:44:25 | Kategori >> Ma´s texter och dikter | KOMMENTARER (0)

Nu har jag gjort det jag egentligen inte vågade,
eller jag vågade men jag var rädd.
rädd för att göra fel val.
Jag vet inte om jag ångar det ,
Vet bara att jag saknar dig sjukt mycket.
Men det är det väl värt ?
Istället för att må dåligt menar jag..
Du betyder fortfarande mest för mig,
Och vi kan väl sluta som vänner och träffas ändå?
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta,
Även för det beslut jag tog.
Mupparna 4-ever sa vi, och så kommer det att förbli!


du är min ängel
mitt hjärta
mitt allt
min livslust
jag älskar dej fortfarande älskling<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0