Jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så.

2011-03-19 ♥ 18:36:54 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Kom nyss in efter att varit ute hela dagen.
sjuuuukt härligt väder ute. våren har ätligen kommit efter konstigt sverige väder!
Så nu är jag glad och skinnjackan har kommit fram och alls är allmänt härligt.

Imon är det moppe kurs, och inte vilken gång som hellst, utan jag ska köra upp :D
Så det blir jag och ( vet inte vad han heter men nu kallar vi han uffe)  ut och köra i trafiken.
Sjukt gött att äntligen få bli klar med den skiten. Så närsta tisdag är teoriprovet bokat.
så nu ska jag plugga gärnet och klara detta!!
Så blir det ut och köra och ha sköjj hela sommaren! ;D
Gaaaahh längtar (A)

Ikväll blir det nog bara myyss me film (:
om jag inte drar ut och träffa sköjj folk vill säga.
vi hörs sen puussss§
 

bild från idag !
jeanse: sara
Jeansjacka: newyorker
linne: Elins från thailandet ;D<3




(kanske svarar på frågorna från frågestunden ikväll så skynda er att fråga om ni vill veta något mer!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0