pluggpluggplugg

2011-03-26 ♥ 14:05:20 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Kom hem från Elin för någon timma sen och har suttit och pluggat till moppe provet fram tills nu.
Och är inte klar på lång vägar tyvär -.-
Har läst 200 sidor och det är bara hälften en så länge.. har 3 lite tunnare böcker kvar oxå;)
så efter denna dagen kanske jag har blivit smart :D:D:D
HAHA nä de e nog ingen risk för de ;)

Just de, gårdagen va helt underbar<3

Först va det ju skola som vanligt och eftersom att det verkligen är vår nu så satt vi ute och pluggade till musik på engelska lektionen. Helt underbart verkligen. LOVE IT!
Sen åkte jag occh Fanny till stan och gick runt där lite, och handlade massa godis till kvällen (A)
Sen stack jag direkt till Elin där hon och hennes kille A var hemma och myste ;)
riktigt kul att träffa han för första gången oxå, han va en rolig prick ! hihi
han va kvar till halv 12 typ då han stack hem och jag och elin hade typ däckat i hennes säng (Y)
HAHAHA sjuukt gölliga va vi asså ;)

Nu är jag hungrig och ska kolla om det finns något smarrigt att äte på (A)
pusss på er!



elin,fanny,kajsa,sofia

elin,jag,kajsa,sofia på engelskan! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0