tjinixeen!

2011-03-22 ♥ 20:10:35 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Förlåt för att jag inte bloggade igår när jag kom hem men jag hann helt enkelt inte med det.
Och så blir det när man har mycket att göra hela tiden ;)
O det lär inte bli så mycket bloggande resten av veckn heller.. kanske slänger in någon mobilblogg lite då och då men inte mycket mer än så.
Kom nyss hem från sofia där jag hon och elin har flummat runt och haft allmänt sköjj,
vad hade jag gjort utan dom tjejerna egetligen ? ;P<3

Nej, nu ska jag plugga till moppe provet , ciaaaoo ;D





Vecko schema:
Måndag: plugga, träna:)
Tisdag: med sofia och elin, plugg till moppeproveet
Onsdag: träning , pluuuggg
Torsdag: match :)
Fredag: träffa G , sen hem till elin och kolla film med A och G. senn sovver G häär :D:D
Lördag: vara med G och sen blir det kanske lite plugg på de ;)
Söndag: uppkörning och match och råååå plugga till moppepovet ;)


btw. har nu bestämmt mig att ni har till SÖNDAG på er att fråga saker, då lägger jag upp svaren ;) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0