Vad är det som stoppar mig ?

2011-03-08 ♥ 19:02:40 | Kategori >> Ma´s texter och dikter | KOMMENTARER (0)

Jag vet vad jag borde göra,
Alla säger till mig att göra det,
Dom ser att jag mår dåligt,
Och det gör jag,
Men vad är det som stoppar mig ?
Jag älskar dig och det vet alla,
Men dom tycker ändå jag ska göra det,
Det tycker jag nog oxå,
Men jag vågar inte erkänna det för mig själv riktigt,
Jag vill inte vara ensam,
Jag vill ha dig brevid mig,
kanske ska ge dig en chans till ?
Även om du sårat mig så många gånger nu.
Jag vill att du ska vara den rätta,
Det är nog därför jag inte vill släppa mig,
Inget jag utan dig.
Det sa jag, och så är de,
Tror jag är rädd för att bli ensam igen.


Men borde det inte kännas rätt att vara med den man älskar?
Men just nu är jag bara olycklig av det.
Jag älskar dig sjukt mycket och det vet allt och alla.
Men varför gör du såhär om du verkligen älskar mig ?
Du snackar så mycket skit, och ljuger.
är det rätt?
Jag borde nog göra det,
även om jag inte vill,
fast jag vill ju egentligen,
men egentligen inte.
Jag vet inte helt enkelt,
Livet är så sjukt jobbigt just nu.
Kanske borde tänka på annat,
Men vad jag än gör så är det bara du som kommer upp i mitt huvud.
Jag älskar dig då nu och föralltid,
men förlåt jag tror jag måste göra det här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0