vill träna o.O

2011-03-16 ♥ 18:18:45 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Tjohoo (:
Just nu känner jag mig som en slapp deppig lite mysa som ligger i snön och är påväg att dö av kyla!
seriöst är såå deprimead.. för har inte tränat på LÄNGE o.O
Först missade jag 1 träningn och en match förra veckan pgd moppekurs,
och denna veckan har jag inte tränat något för att jag hr varit sjuk. Blir seriöst ledsen av att inte träna ,
mår verkligen inte bra utav det! hoppas jag kan gå och träna imon , ivilket fall tänker jag träna nästa ecka även om jag så skulle så ligga och spy!
Hihi
kanske lite tränings beroende ? JA :D
påtal om träning så finns det en bra sida som har tränings dagbok. vi i klassen håller på med det just nu och det är ganska kul , om man håller igång,
Men ska bara lägga in alla sinaa träningar i kalendern och sen efter ca. en månad kollar men vem som har tränat mest.
efter 2 veckor hade jag tränaat 15 timmar sammanlagt, och det är helt okey endå tkr jag , men ska kämpa vidare!
ooh, de blir jobbigt när jag måste träna dubbelt upp nästa vecka eftersom att det inget blev denna. aja.. det skadar aldrig.



+ fick ett mail av en läsare som ville att jag skulle börja göra ett "schema" över min vecka, och lägga upp en gång varje vecka ungefär , så det kommer ett över denna veckan sen. hoppas du blir nöjd och tack så mycket för att ni hjälper mig att bli bättre, det uppskattas :D

puuss på era ruumpor Y§




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0