wiieerd dag ! :D

2011-03-27 ♥ 16:30:02 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

tjenare mannen!
aah.. de va iallafall vad man brukade få höra på söndags kvällarna.. men inte idag , därför skrev jag det nu ist! :D
körde upp med moppen idag , och jag klarade det :D:D HAPPYFACE
så äntligen klar med det så har suttit och pluggat till teoriprovet som jag ska skriva på tisdag nu då (:
är så där allmänt glad idag, allt gick helt perfekt och aa jag mådde bra för engngs skull.
sen "råkar" jag kolla ut genom fönstet när jag skulle gå in i köket för att hämta mjölk med is . och vad ser jag ?!
DET SNÖAR o.O
vafffaaan! det är seriöst våååår nu och ingen vinter. jag bröt iallafall ihop och började lite smått gråta av att det skulle ta ännu längre tid med mitt moppe kort, men sen blev jag glad igen när jag kom på att ma kan skriva teoriprovet även om det skulle vara snöstorm :D
så blir sådära blandade känslor:)
kraaaaam!♥



nomnom!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0