1 MAJ 2011

2011-05-01 ♥ 02:31:50 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Tjjaaao, idag är det första maj och det är rätt awsuummee !
Och min kväll har varit dunder även om jag inte festat för orkar inte med det denna helgen kände jag.
Va hos min syrras klasskompis familj och grillade och jag va lite smått barn vackt åt hennes 2 småbröder som är sjuukt gulliga!
Och älskar jju barn så det va rikigt roligt faktiskt ! ( ta det inte perverst! )

NUU har jag en fråga om första maj då, som antagligen bara skåningar kan svara på, så hoppas de finns några av de som läser min blogg ;)

Lixom här i göteborg när vi skämtar och så med varandra lixom luras så säger vi ju: majmaj måne jjag lurar dej till skåne..

Men de blir ju fel om dom i skånr säger så om ni fattar...
Har funderat riktigt länge och skulle vilja veta detta oxå.. som är någon vet så mejla : [email protected]
eller komentera detta inlägget!


FILMEN FRÅN FÖRRA ÅRET NÄR JAG GICK I 8.AN OCH VA PÅ GYMNASIEMÄSSA, BJUDER PÅ DEN ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0