biljetter SLUT ?!

2011-05-04 ♥ 20:24:40 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

tjoo snyggingar,
kom nyss hem från stan där jag har varit med kajsa en stund :)
Vi åkte in till blåvitt shopen för att köpa derby biljetter till ifk göteborg-gais som är på måndag..
men vafan. de är slut, fattar ni vilket tryck det kommer vara på ullevi på måndag kväll under matchen, ville inte missa de men aja inget att göra åt, får skaffa biljetter till nästa derby i höst så fort dom kommer ut!

nu är jag iallafall hemma och ska börja fixa en ny header som jag inte orkade göra igår ;P
höhö lat som jag är !
vi får se om det blir någon bra annar får jag be någon göra en åt mej ;)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0