domedagen ! ;)

2011-05-21 ♥ 13:36:43 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

Igår va en helt asuume dag seriöst! Helt underbar och veronica maggio va oxå helt enormt grym!
18000 på liseberg kom in igår och jag vet flera som inte ens fick komma in :P haha
Efter liseberg drog vi hem så var väl hemma runt 12 tror jag då jag låg och snacka med älskligen i telefon innan jag somnade!

Nu laddar jag inför en grym kväll , har nyss vart ute och sprungit och duschat så känner med fräsch så ska fortsätta fixa mej innan jag drar in till staden och möter upp Elin och Linnea :)<3

Ha en gryyym kväll! Sista dagen vi lever?! eller vad säger ni ? ;)<3

DAGENS OUTFIT : ljusblåa shorts från only, linne från gina, kofta från gina :)
KVÄLLENS OUTFIT: grå/svarta sorts från cheapmonday, svart linne från newyorker och millitärjacka från newyorker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0