i can´t stop to smile!

2011-05-11 ♥ 19:47:35 | Kategori >> random♥ | KOMMENTARER (0)

tjinixeeeen :D

nu är mina naglar målade, håret duschat och plattat och jag är allmänt glad :D
jag vet faktiskt inte varför men allt känns så himmla bra, och jag ser framimot varenda dag tills typ i september ?
seriöst det känns så..
 Lixom resten av denna veckan ska jag på lisberg, shoppa med syrran, va med min bästa vän i hela världen ich träffa massa folk :)
sen nästa vecka är det spexfoto och slappskol vecka, och sen bara flyter veckorna på sen ska vi iväg på klassresa torsdag till söndag framöver och sen är är det skolavslutning och bal sen kroatsien sen är det hela sommarlovet , sen börjar jag ju gymnastiet :D

gaaaah, blir verkliegn jätte taggad på sommaren när jag sitter här och skriver!

nu ska jag ta fram kläder till skolan imon, skoljoggen , stan och packa en liiten väska ifall jag sover hos elin :)
puuusss§




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0